Σάββατο, 23 Απριλίου 2011

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Το Πασχα χαρακτηριζεται απο τα γιορτινα τραπεζια γεματα εδεσματα και κρεοπωλεια με βιτρινες γεματες οβελιες και κοκορετσια.Οι ανθρωποι καθε χρονο κανουν το ιδιο λαθος,μολις αντικρισουν ολους τους πειρασμους,δεν αντιστεκονται και μετα ανεβαινουν στη ζυγαρια και τα κιλα εχουν αυξηθει πως θα το αποφυγετε αυτο; Μερικα μυστικα μας αποκαλυπτει η Ευα Καφετζη Κλινικη Διαιτολογος-Διατροφολογος, ΒSc επιστημονικη Διευθυντρια Κεντρου Διαιτολογικης Υποστηριξης& Μεταβολισμου. Συγκεκριμενα τα μυστικα που πρεπει να ξερετε  προκειμενου να γλυτωσετε οσο το δυνατον απο περισσοτερα ασκοπα κιλα του Πασχα ειναι: Το Μεγαλο Σαββατο το βραδυ καλο ειναι να περιοριστουμε στη μαγειριτσα η οποιαδηποτε αλλη κρεατοσουπα,προκειμενου να αποφυγουμε τη δυσπεψια. Ιδανικο θα ηταν να αποφυγουμε την καταναλωση αυγου διοτι θα δυσκολεψει τη πεψη του γευματος.Δεν πρεπει να κανουμε υπερβολη στο γευμα μας.Η μεταβαση απο τη νηστεια στο Κυριακατικο τραπεζι πρεπει να ειναι ομαλη. Το πρωι της κυριακης να μην μεινεται νηστικοι,για να φατε περισσοτερο το μεσημερι.Καταναλωστε ενα ελαφρυ πρωινο,οπως ενα φλυτζανι γαλα η ενα γιαουρτι με μια μικρη φετα τσουρεκι η 2 κουλουρακια. Να μην ξεχασετε τα φρουτα και τους φυσικους χυμους για το ενδιαμεσο γευμα, τα οποια θα σας προσφερουν φυτικες ινες,οι οποιες θα σας βοηθησουν στην καλη λειτουργια του εντερου. Επισης να πινετε αρκετη ποσοτητα νερου καθ' ολη την διαρκεια της ημερας. Το νερο και θα σας ενυδατωσει αλλα και θα προκαλεσει τον κορεσμο του στομαχου.Φτασαμε στο κυριακατικο μεσημεριανο γευμα.Μια σημαντικη συμβουλη ειναι να μην τσιμπολογατε.Προσεξτε να γεμισετε ενα πιατο με σαλατα και να καταναλωσετε πρωτα, η οποια χαρη στις φυτικες ινες μειωνει την απορροφηση του λιπους του κρεατος.Επειτα το κρεας που θα επιλεξετε φροντιστε να μην περιεχει μεγαλη ποσοτητα λιπους και αποφυγετε τη πετσα.Αναμεσα σε αρνακι και κατσικακι αυτο που μας προσφερει λιγοτερες θερμιδες ειναι το κατσικακι.Το αρνι προσφερει 374 θερμιδες ανα 100 γραμμαρια ενω το κατσικι  166 θερμιδες ανα 100 γραμμαρια.Το βραδυ της Κυριακης του Πασχα καλο ειναι να περιοριστειτε σε μια ατομικη σαλατα η ενα ημιαποβουτυρομενο γιαουρτι με 1-2 φρυγανιες η ενα φλυτζανι ημιαπαχο γαλα με τρεις κουταλιες της σουπας δημητριακα ολικης αλεσεως.Μεσα στις  ημερες του Πασχα μπορειτε να καταναλωσετε 2-3 αυγα.Επισης προσοχη πρεπει να δωσετε και στην καταναλωση του τσουρεκιου το οποιο παρεχει 260-300 θερμιδες.Καλο ειναι να περιορισετε σε μια φετα την ημερα για 2-3 φορες.1-2 ποτηρακια κρασι ειναι αρκετα.Την δευτερη ημερα προσπαθηστε να αποφυγετε την καταναλωση κρεατος και ζωικων προιοντων και να περιοριστειτε στην καταναλωση λαχανικων και οσπριων.Τελος μετα απο μια-δυο μερες επανερχομαστε στην ισορροπημενη διατροφη, ετσι ωστε να αποφυγουμε την αυξηση του βαρους μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου