Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ ''ΑΝΑΛΥΕΙ'' ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Ποσο επειγον μπορει να ειναι ενα τηλεφωνημα που γινεται με γραμμη ΣΟΣ; και ομως ενας τηλεφωνητης σε κεντρο κλησεων επειγοντων περιστατικων μπορει να κατανοησει το βαθμο σοβαροτητας του περιστατικου και να δωσει την αναλογη προτεραιοτητα.Προκειται για ενα πρωτοποριακο τηλεφωνικο κεντρο που ανεπτυξαν Ολλανδοι ερευνητες και αξιολογει την συναισθηματικη κατασταση αυτων που παιρνουν τηλεφωνο και ιεραρχει την προτεραιοτητα καθε περιστατικου αναλογα με την συναισθηματικη  ενταση.Οι ερευνητες  που δημοσιευσαν τη σχετικη μελετη,επισημαινουν οτι συχνα τα τηλεφωνικα κεντρα κατακλυζονται απο κλησεις ιδιως σε περιοδους φυσικων καταστροφων η αλλων περιπτωσεων εθνικης αναγκης.Για το λογο αυτο ειναι χρησιμο ενα συστημα που μπορει να διακρινει αυτοματα αναμεσα σε μια πραγματικα επειγουσα κληση και σε μια αλλη λιγοτερο σοβαρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου